Mik azok a GREEN BRAND-ek

A GREEN BRAND minősítést és védjegyet olyan márkák (vállalatok / termékek / szolgáltatások / élelmiszerek és személyiségek) kapják meg, amelyek jelentős mértékben hozzájárulnak a természet és környezet védelméhez.

A GREEN BRAND-ek bizonyíthatóan ökológiailag fenntarthatóan termelnek és működnek, szem előtt tartva a saját felelősségüket a természeti erőforrások megőrzésével kapcsolatban, és nagy mértékben elkötelezettek a fenntarthatóság és a természetes egyensúly megőrzése iránt.

A GREEN BRANDS az alábbi ökológiai és fenntarthatósági területekre vonatkozó üzleti döntéseket díjazza:

  • Energiahatékonyság
  • Üvegházhatású gázok és egyéb levegőt terhelő szennyező anyagok kibocsátásának csökkentése, illetve elkerülése
  • Hulladék keletkezésének csökkentése, illetve elkerülése
  • A természeti erőforrások megőrzése, a természetes életterek tisztán tartása és óvása
  • Alternatív energiaforrások használata
  • Fenntarthatósággal és környezetvédelemmel kapcsolatos továbbképzések munkatársak részére
  • Szigorúan biológiai / ökológiai szempontok szerinti élelmiszer- / gyógyszertermelés
  • Fogyasztók tájékoztatása az intézkedésekről, hogy a szóban forgó termékek által hogyan lehet csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását
  • A vállalat környezetvédelmi elkötelezettségét alátámasztó vállalati célok közzététele