Szolgáltatások

A GREEN BRAND státusszal járó előnyök:

 

  •  Reputáció javítása az ügyfélkapcsolatokban

 

  • Ügyfélakvizíció megkönnyítése/javítása

 

  • Vállalati imázs javítása

 

  • Az üzemi és termelési költségek csökkenése az értékelés és tanácsadás révén

 

  • Az alkalmazotti lojalitás növelése

 

  • A versenytársaktól való megkülönböztetés

 

  • Hiteles elismerés arról, hogy a társaság környezettudatosan és fenntarthatóan működik

A GREEN BRANDS-védjegy a kitüntetett márkák a környezet és fenntarthatóság iránti elkötelezettségének hivatalos bizonyítéka. 
Kirázólag a díjazott márkák, azok a vállalatok, amelyek sikeresen teljesítették a részletes és átfogó minősítési folyamatunkat, használhatják a GREEN BRANDS végjegyet.
A védjegy maximális érvényessége 2 év. 

Két év elteltével a díjazott márkák eldönthetik, hogy alávetik magukat egy újraminősítési folyamatnak, és siker esetén egy csillaggal ellátott védjegyet jogosultak használni. A csillag jelzi a vállalat folyamatos “ZÖLD” magatartását és erre irányuló elkötelezettségét.

 

Megjegyzés: A védjegy több mint 30 országban jogvédett és a minősített márkák csak egy írásos visszaigazolást követően használhatják.

 

 

Ez idáig az alábbi Védjegyek lettek odaítélve: 

 

 

 

AUSZTRIA

 

GREEN BRAND Austria 2011 / 2012GREEN BRAND Austria 2012 / 2013GREEN BRAND 2013 / 2014REEN BRAND Austria 2014 / 2015GREEN BRAND Austria 2015 / 2016

 

GREEN BRAND Austria 2016 / 2017GREEN BRAND Austria 2017 / 2018 BRAND Austria 2018 / 2019

 

NÉMETORSZÁG

germany_1213GREEN BRAND Germany 2016 / 2017GREEN BRAND Germany 2015 / 2016GREEN BRAND Germany 2016 / 2017GREEN BRAND Germany 2017 / 2018

 

GREEN BRAND Germany 2018 / 2019

 

 

 

 

CSEHORSZÁG

 

 

 

MAGYARORSZÁG

 

 

 

SZLOVÁKIA

 

 

 

SVÁJC

 

 

A minősítésről és a védjegy érvényességéről minden kitüntetett márka oklevelet kap. A oklevél két évre fel ogosítja a kedvezményezett, hogy két évig használja GREEN BRANDS védjegyet. Az oklevél-átadás az első kedvező alkalom a kitüntetésben rejlő publicitási lehetőségek kiaknázására. 

Az alábbiakban néhány a már átadott oklevelekből:


A kitüntetett márkákat egy exkluzív kiadványban mutatjuk be. A könyv klímasemleges módszerrel, kizárólag környezetbarát alapanyagok felhasználásával készül. A GREEN BRANDS-könyv kétévente jelenik meg, nagy példányszámban. Könyvesboltokban, szakmai szervezetek útján, illetve médiapartnerek segítségével terjesztjük. További példányokat közvetlenül juttatunk el piackutatókhoz, a gazdasági sajtóhoz, kamarákhoz, állami intézményekhez, egyetemekhez és a marketingszakma vezető képviselőihez.

 

Minden díjazott márka rendelkezik saját könyvpéldányokkal- ami egy kiváló eszköz a belső és külső kommunikáció támogatására! Kérésre lehetőségükben áll a könyv megszemélyesítésére a cégre szabott,egyedi borító által.

 

 

Ausztria harmadik kiadványát, GREEN BRANDS AUSTRIA 2016 könyvet, 2016. november 28-án Bécsben a díjátadó rendezvény alkalmából mutatták be. 

 

A könyvet a GREEN BRANDS-en keresztül lehet megvásárolni 35.00 € áron. A feltüntetett nem ár tartalmazza a postaköltséget.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen: office@green-brands.org

 

Különleges szolgáltatásként az e-könyv formájában is átböngészheti a könyvet!

Németország harmadik kiadványát, GREEN BRANDS GERMANY 2017 könyvet, 2017. november 13-án Frankfurtban a díjátadó rendezvény alkalmából mutatták be.

A könyvet a GREEN BRANDS-en keresztül lehet megvásárolni 35.00 € áron. A feltüntetett nem ár tartalmazza a postaköltséget.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen: office@green-brands.org

 

Különleges szolgáltatásként az e-könyv formájában is átböngészheti a könyvet!

A kétéves minősítési folyamatot egy rendezvény zárja le. Ezen az ünnepségen a díjazott márkák színpadon vehetik át elismeréseiket a GREEN BRANDS cím elnyeréséről. Ezen az eseményen derül ki többet közt az is, hogy ki kapta az év GREEN BRANDS-személyisége díjat.

 

Az est folyamán fény derül a médiapartnerünk által adományozott különdíj nyertesére is, mely kiemelt fontossággal bír, hiszen a fogyasztók a médiapartnereken keresztül közvetlenül hozzák meg döntésüket. 


A rendezvényen üzleti és politikai élet-, egyesületek és a média képviselői vesznek rész. Az esemény kiváló lehetőséget kínál a hálózatépítésre. 

 

A rendezvényt nagy figyelemmel kísérik a különböző médiák is. Az eseményt interneten, nyomtatott sajtóban és TV csatornákon is kommunikálják és reklámozzák. Ily módon széles körű nyilvánosság értesül a márka GREEN BRANDS státuszáról, és ez által a környezetvédelem és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségéről.

Az esemény szervezése ökológiai körülmények között – klímasemleges módon – zajlik le. 


További Információk a HOL címsor alatt – az adott országoknál.

 

A minél intenzívebb médiajelenlét és a széles körű ismertség érdekében szervezetünk médiapartnerekkel működik együtt.

 

 

Médiapartnereink :

 

Ausztria

 

Oliv -Zeitschrift                BIORAMA               APA OTS                            

 

Németország

 

                    Lohas-Magazin.de    Global Magazin

 

Az értékelési folyamat rámutat a vállalat és a környezet kapcsolatának kritikus pontjaira, és hozzájárul a működési és termelési folyamattal kapcsolatos tudatos változtatásokhoz. Az ebből következő felismerések a költségek jelentős csökkenéséhez vezethetnek.

 

A vállalkozásoknak az általunk szervezett tréningeken és workshopokon keresztül lehetőségük nyílik „GREEN BRANDS-Index“-ük javítására.

A workshopok tematikáját egy klímavédelemmel és fenntarthatósággal foglalkozó, független vállalati tanácsadó cég állítja össze.

A célcsoportok egyrészt azok a márkákat, amelyeket már a elnyerték a GREEN BRAND minősítést, de mindenekelőtt olyan márkák, amelyek a minősítés során nem érték el a minimálisan megkövetelt szintet a “GREEN BRANDS” indexen, és ez által a nem jogosultak a GREEN BRAND cím használatára sem. Ezek a márkák segítséget kapnak a környezetvédelmi és fenntarthatósági erőfeszítéseiket illetően, hogy elnyerhessék a GREEN BRAND címet.

 

Azok a márkák, amelyek már rendelkeznek GREEN BRAND címmel, lehetőséget kapnak arra, hogy célzott képzésen keresztül emeljék az indexük szintjét, és évente dokumentálják, hogy a vállalati és a márka céljaik folyamatosan környezetbarát és fenntartható intézkedések tárgyát képezik.


Az ajánlatok opcionálisak és a tanácsadó cég a márka visszajelzései alapján igényekre szabva állítja össze.

 

Példák a védjegy használatára