GREEN BRANDEK

A GREEN BRAND minősítést és védjegyet olyan márkák (vállalatok / termékek / szolgáltatások / élelmiszerek és személyiségek) kapják meg, amelyek jelentős mértékben hozzájárulnak a természet és környezet védelméhez.

 

A GREEN BRAND-ek bizonyíthatóan ökológiailag fenntarthatóan termelnek és működnek, szem előtt tartva a saját felelősségüket a természeti erőforrások megőrzésével kapcsolatban, és nagy mértékben elkötelezettek a fenntarthatóság és a természetes egyensúly megőrzése iránt.

 

A GREEN BRANDS az alábbi ökológiai és fenntarthatósági területekre vonatkozó üzleti döntéseket díjazza:
Energiahatékonyság;

Üvegházhatású gázok és egyéb levegőt terhelő szennyező anyagok kibocsátásának csökkentése, illetve elkerülése;

Hulladék keletkezésének csökkentése, illetve elkerülése;

A természeti erőforrások megőrzése, a természetes életterek tisztán tartása és óvása;

Alternatív energiaforrások használata;

Fenntarthatósággal és környezetvédelemmel kapcsolatos továbbképzések munkatársak részére;

Szigorúan biológiai / ökológiai szempontok szerinti élelmiszer- / gyógyszertermelés;

Fogyasztók tájékoztatása az intézkedésekről, hogy a szóban forgó termékek által hogyan lehet csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását;

A vállalat környezetvédelmi elkötelezettségét alátámasztó vállalati célok közzététele.